streda, 9. októbra 2013

Zo všetkých lások najúprimnejšia je láska k jedlu. (George Bernard Shaw)

... alebo k nakupovaniu jedla. :D Dnes som sa teda riadne rozšupla, myslím, že ocko ma tak skoro so sebou na nákup (hlavne do LIDLU) nezoberie. Jedlo kraľuje môjmu rebríčku prokrastinácie, keďže neustále vymýšľam a hľadám nové recepty, nové chute, nové využitia, zbožňujem jeho nakupovanie, spracovanie a aj ukladanie. Dnes som si kúpila aj páru noviniek, ktoré plánujem vyskúšať, a už sa na nich teším. Najviac sa teším z tekvice, ktorú som ešte nikdy nechutnala. Chcela by som z nej upiecť koláč, nemáte nejaký super recept? Veľmi rada by som ho uvítala.

Inak mám toho momentálne stále nad hlavu, najnovšie som vedúca nášho triedneho výboru pre pečatenie triednej knihy, a poviem vám, to bude show! Retro vládne. :D No aj tak som si našla čas a včera konečne po veľmi dlhom čase vybehla vonku. Behala som asi trištvrte hodiny a prišla som odreagovaná ako za celý mesiac nie. Dnes som chcela zobrať foťák a ísť to tam pofotiť, ale vonku bolo veľmi škaredo. Snáď sa mi to najbližšie podarí ;) 

Už len keď vidím tú fotku, tak by som najradšej všetko zjedla! :D Som pažravec. 

zeleninové zásoby (urobila som si aj ovocné, ale zabudla som ich odfotiť)


Novinka číslo jedna. Maličké orechové sušienky, ktoré už vidím užívať si v ovsenej kaši s arašidovým maslom a banánom (prosím, nech už sú raňajky). Ak budú dobre, tak sa vrátim aj po brusnicové. :D Boli vo fajnej akcii (1,50€), no nezoberte ich!

Zúfalá situácia si vyžaduje zúfalé činy! Došlo mi arašidové maslo, v Lidli ani zďaleka nevidno americký týždeň (ooo, prečo nemôžeš byť každý mesiac?) a jediný obchod, ktorý v našom meste predáva túto božskú pochutinu ho má teraz vypredané. :( Takže som si musela kúpiť túto .. miešaninu? :D z Lidlu. A modlím sa ku všetkému, k čomu sa modliť dá, aby už ten americký týždeň prišiel! Sakra, chcem až tak veľa? :D 

Zázvor som ešte neskúšala v nijakej podobne, oregano sa v mojej kuchyni vyskytovalo veľmi dávno a sušená papája je príjemný bonus k desiate. 


8 komentárov:

  1. Měly bychom se všechny spojit a bombardovat Lidl s požadavky na Americký týden, nebo lépe, zařadit máslíčko do stálé nabídky, děkujeme! :D Ty sušenky vypadají dobře, mají fajn i složení nebo spíš ne? :D Lidl jede :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Absolútne s tebou súhlasím. Neviem, či je v lidli nejaký zákaznícky servis, kde sa môžu písať pripomienky. Ak áno, tak tam nahádžem tonu papierov s požiadavkou na arašidové maslo. :D
      A to zloženie ti pozriem zajtra, keď budem čakať, kým mi trošku vychladne kašička :)

      Odstrániť
    2. nebo napsat na Lidlovský facebook :-)

      Odstrániť
  2. Lidl je fajn:)) a s citátem souhlasím :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten syr je feta? Možem sa opýtať kolko stojí v Lidl? Lebo v Tescu som si ho chcela kupiť, ale sa mi zdala cena trošku vysoká, tak či v Lidl je to inak :) Tvaroh Pilos je uplne najlepší, ten zbožňujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ÁNo, to je feta. Stojí myslím niečo okolo eura, asi 1,29 € , ale nie som si istá. :) Ale určite nie viac.

      Odstrániť
  4. tak to je super, že si byla běhat, jen tak dál;) nákup vypadá pěkně...já mám másílko nejradši z Tesca (wholenut zelené) anebo Jori ze zdravé výživy a když už není zbytí, jde snadno vyrobit;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥