streda, 16. októbra 2013

Z môjho stolu

Posledné 2 mesiace mám predsavzatie, že vždy, keď idem s ockom na veľký nákup (cca 1-2krát do týždňa), kúpim si nejakú potravinu, ktorú som nikdy nechutnala alebo nepoužila v mojej kuchyni. Dnes prišiel rad na cuketu, ktorú som vždy nejako prehliadala v obchodoch - čo je veľká škoda, lebo som sa do nej zamilovala. Urobila som s ňou tú najjednoduchšiu variáciu - opiekla som ju na panvici. Jedlo malo úspech v celej rodine, a zajtra ho musím pekne krásne zopakovať. :D 
Akú potravinu mi odporúčate vyskúšať po najbližšom nákupe? Veľmi by som sa potešila nejakým tipom. ;)

Okrem dnešnej vydarenej večere vám tu pridám fotky jedál, ktoré konzumujem počas posledných dní. Najmenej je tu asi raňajok, lebo tie fotiť nestíham.. Dnes som si napríklad prvýkrát urobila overnight oats. Veľmi chutné raňajky keď sa ponáhľam, ale niet nad najlepšiu čerstvo uvarenú ovsenú kašičku ♥

šalátik ku grilovaje cukete sa skladá z paradajok, papriky, balkánskeho syra, olív, uhorky a takých malých zelených vecí, čo netuším, ako sa volajú, ale sú novinkou v Lidli a chutia trošku ako olivy :D Budem rada, ak mi ich pomôžete v komentároch pomenovať. 

 Zapekané cestoviny s paradajkovo-hubovou omáčkou, mozzarellou, cesnakom a na vrchu aj s pažítkou :)

 Tu môžete vidieť moju porciu zapečených cestovín v akcii. Nepodarilo sa mi odfotiť mozzarellu pekne na vrchu, lebo som ľavá a neviem pekne nabrať cestoviny :D 

 Paradajková paella s balkánskym syrom. Inšpirovala som sa týmto receptom. :) 

 Keď sa učíte na matematiku a máte neskutočnú chuť na sladké. Najhoršia kombinácia, čo môže byť. :D Tak som si zo zúfalstva vyšľahala tvaroh s čoko-arašidivou nátierkou a pekne obohatila o mini keksíčky ♥

 Najnudnejšie (ale stále veľmi chutné) jedlo - celozrné špagety s cottage syrom, paradajkami a na vrchu s troškou eidamu.

 Veľmi ľahká a super večera - cottage syr s arašidami, paradajky, uhorka a eidam. :) 

A na záver to najlepšie... Božská čoko-orieškovo-banánová ovsená kašička ♥

7 komentárov:

  1. tak ta poslední kaše, fakt boží! <3 všechno to vypadá skvěle, cuketu mám taky moc ráda, ale už bych řekla, že má trošku po sezóně a z obchodů se ztrácí, tak zas za rok :) no a ty těstoviny? skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to jediné ma mrzí, že som objavila cuketu vcelku dosť neskoro. :( Ale aspoň budem vedieť, aká je super :)

      Odstrániť
  2. Podľa obrázka by tie malé zelené veci mohli byť kapary :)
    Ovsená kašička vypadá skvelo. A cuketa je výborná, u mňa v kuchyni je stálou súčasťou. Dobrá je napríklad plnená a zapekaná, alebo nakrájaná na tenké rezance a orestovaná na panvici. Dá sa tak podávať s rôznymi omáčkami, ako náhrada cestovín :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak sa to volá! Ďakujem :)

      Ako náhradu za cestoviny by ma ju nenapadlo, použiť, musí to chutiť super a hlavne to je zdravé :)

      Odstrániť
    2. Práve, mne to chutí dokonca viacej ako cestoviny. A toto má v sebe aspoň nejaké tie vitamíny a živiny navyše :)

      Odstrániť
  3. mňam všechno vypadá skvěle, zaujala mě ta palea a těstoviny s cottage a rajčetem je můj oblíbený rychlý oběd, který mi bude chutnat snad pořád;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty kašičky vypadají dokonale <3 taky mám tendenci nahoru nasypat všechno co vidím:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥