utorok 1. októbra 2013

Jedlo, matematika, jedlo, jedlo ..

Hlásim sa do služby s ďalším článkom. Dnes to bude trošku o novinkách, o mne, o nejakom tom jedle a tak. :) V poslednom čase nič nestíham, no nakoniec sa mi vždy podarí rozvrhnúť si čas a stihnúť všetko okrem učenia. Každé ráno si opakujem, že už budem zodpovedná, no .. Asi nie som na to dostatočne sebarealizovaná. :D 

Mám tu páru potravín, ktoré mi pribudli do kuchyne. Prvýkrát som skúsila avokádo ( ó áno, žijem sto rokov za opicami :D) a urobila najlepšiu avokádovú pomazánku. Pohánku som doteraz používala len vo forme kaše takže chcem vyskúšať aj túto jej variáciu. A sušené brusnice bežne jem počas celého týždňa, keď sa učím a nechcem siahnuť po čokoláde (navyše teraz boli v lidli v akcii :D).




Robím poriadky v špajzi a re-organizujem si svoje zásoby. Preto len 3 poháre, lebo viac prázdnych som ich nemala. Musím mamke vysypať vegetu a iné nepotrebné veci, aby som mala miesto aj na iné svoje pochutiny a mohla ich pekne uskladniť, ako sa patrí. :D

Raňajkujem s naaaajsamlepšími kašičkami ♥ Táto bola mimoriadne sladká, brat nezjedol všetky lentilky (asi by si ich teda dal, ak by som mu ich nepokradla.. ) a tak som ich využila. Lenže na tak sladké už nie som zvyknutá a potom som mala celý deň pocit, ako keby som zjedla nutelový vrch. Ale kaša bola božská.

A na záver, aby ste si nemysleli, že kašlem na školu úplne, tu je moje úmorné učenie od rána až do večera (ktoré trvalo asi 20 minút, potom som to zabalila, lebo mi to nešlo a išla piecť brownies :D). Občas ma začína chytať panika z matematiky a čudujem sa, prečo som si ju k maturite vôbec vybrala... 

11 komentárov:

  1. Jéé takhle podobně vypadá i muj stůl, ale jen ne s matikou,ale s účetnictvím.. :-) Jídla vypadají krásně.. Pohanku jsem zatím ještě neměla, ale mam jí také koupenou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti prajem veľa šťastia s účtovníctvom, mňa to čaká o rok (snáď) :D Potom daj vedieť, ako ti chutila, už aj ja sa na ňu teším.. :)

      Odstrániť
  2. Haha, já vypadala v neděli asi takto: rozcuchaná a s pološíleným výrazem, zavalená horou počmrkaných a zmuchlaných papírů a sedící nad příklady do semináře z matematiky.. Jojo, matice, matice.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pološialený výraz tak dôverne poznám, že si to ani nevieš predstaviť :DD A to ešte ani nie sme na veciach, ktorým totálne nechápem.. desím sa tej chvíle, kedy to príde.

      Odstrániť
  3. Avokádová pomazánka je proste najlepšia!!! :) A odporúčam čokoládový puding z avokáda, len banán + avokádo + troška kakaa a je to vynikajúce! Uplne ako normálny čokoládoý puding :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Puding z avokáda? Ako si prišla k takej kombinácii? Nikdy nikdy by mi to nenapadlo, no skúsim to. Mám rada normálny puding, ale obsahuje škrob. :( Takže ďakujem za nápad ♥

      Odstrániť
  4. Nedávno se mi taky podařilo nějak rozumně uskladnit vločky a musli, chtěla jsem si takhle nadózičkovat spoustu věcí, ale mamce se moc nelíbilo, jak jí reorganizuju kuchyň :D . Lentilky jsem neměla ani nepamatuju ♥ s tou školou mi mluvíš z duše, a to mě matika ještě dneska čeká :( ( hlavně že mám napečíno, zabalíno a pročteny všechny nové články ze dneška :D)
    Shodou okolností jsem si taky nedávno zakázala cokoliv píct, protože většinou ty buchty ani nestihnou vychladnout a už je půlka pryč, fakt nevím, jak to řešit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéjda, vidím, že sme si nejako príliš podobné. :D Moja mamka nemohla namietať proti "preorganizovaniu", lebo nebola doma (odporúčam to riešiť tak, je to asi najjednoduchší spôsob). :D A súhlasím s tebou, tiež mám všetko pekne prečítané, navarené a matika neprebraná ..
      A držím palce pri nejedení z pekáča. :D

      Odstrániť
  5. nákup je přesně podle mého gusta - avokádo miluji, pohanku v této formě mám taky nejradši a brusinky jsou taky mé oblíbené, což mi připomíná, že už jsem je pěkně dlouho neměla;) kašička vypadá krásně, dala bych si...a tu matiku ti nezávidím, ještěže je pro mě matika jak středoškolská, tak vysokoškolská hotová;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S tím učením teď na tom nejsem jinak. :D
    Lentilky bych si dala, mňam mňam. :P
    A moc se mi líbí, jak si potrpíš na štítkách na sklenicích. :)) To je prostě bomba!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Avokádo a brusnice takisto zbožňujem, pomazánka z avokáda je baozaj skvelá, buď naslano s paradajkami, alebo nasladko s kakaom a banánom :) Pohánku mám tiež už kúpenú a čaká iba na vyskúšanie..
    Kaša vypadá super, tie lentilky sú v nej roztomilé..
    Ja si inak tiež organizujem všetky potraviny do pohárikov a mištičiek, je to prehľadnejšie a praktické.
    Och s tou učebnicou matiky si mi privodila nostalgické spomienky na gympel, bože to je už tak dávno ako som tam chodila naposledy :D stará som už no..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥