pondelok, 7. októbra 2013

Food everywhere

Konečne sa mi podarilo pridať nový príspevok! Ani si neviete predstaviť, ako ma to teší. Posledné dni boli pre mňa na jednej strašne hrôzostrašné, na druhej úplne super. Hrôzostrašné preto, lebo vo štvrtok ma začal bolieť zub a v piatok už tak bolel, že som musela ísť k zubárovvi (mám strašný strach zo zubárov), kde mi ho rovno vytrhol! V ordinácii som si ale počínala statočne (srandujem, skoro som sa zrútila a sestrička ma musela kriesiť :D ) a 3 dni som musela byť na kašovitej strave. No teraz som sa v plnom nasadení pustila do nového týždňa a mám tu páru jedál/noviniek, ktoré som skúšala uvariť. Dúfam, že tento týždeň nebudem mať taký rušný, mám dosť nápadov na články a rada by som ich uskutočnila. :)

spomínaná božská avokádová pomazánka, určite ju začnem robiť častejšie 


 celozrné špagety s kuracím mäsom na paradajkovej omáčke s paradajkami
 brownies z minulého článku, boli neskutočne dobré ♥
 uvarená pohánka s vajíčkom, lučinou a paradajkami - čo vám poviem, to bol vynikajúci obed :)
nakoniec také malé zhrnutie najlepších raňajok/obedov a večerí za poslednú dobu :)

10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. boli perfektné, a hlavne zdraaaveee ♥ (čo brownies väčšinou nie sú :D )

      Odstrániť
  2. Avokádová pomazánka je proste TOP! Milujem ju ♥ Úplne úžasné sú všetky jedlá :) Akurát dneska sa chystám robiť cuketové brownies, tak veľmi dufam, že mi na ne zostane čas, pretože neviem čo skor ked dojdem o šiestej zo školy, no rada by som si ich zajtra zobrala do školy, tak snád. Idem sa pozrieť aj na ten tvoj recept :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tie brownies nejak neviem nájsť :D asi som slepá alebo čo. Mohla by si mi sem hodiť odkaz? DAKUJEEM :)

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    3. ja som recept nepísala, iba som ich spomínala :D Ale počkaj, hneď ti ho tu dám :)
      Suroviny
      400 gmúka celozrnná
      100 gkakao
      100 gčokoláda horká
      30 gorechy
      2 ČLkypriaci prášok do pečiva
      3 ksjablká
      2 PLocot jablkový
      200 mlmed
      100 mlolej slnečnicový
      300 mlvoda


      20
      minút
      príprava
      20
      minút
      na 170 °C

      Postup receptu
      Múku, kypriaci prášok, kakao, orechy, polámanú čokoládu zmiešame dokopy. Do druhej misky ostrúhame jablká, pridáme ku ním vodu, jablkový ocot, olej, med.
      Do sypkej zmesi dáme mokrú, poriadne premiešame a vylejeme na pekáč. Pečieme približne 20 minút na 170 °. Ihneď po vybratí z rúry koláč nakrájame (nezľaknite sa, ak bude vyzerať nedopečene) a vychladený môžeme jesť. :)
      Dobrú chuť :)

      Odstrániť
  3. O zubařích mi ani nemluv! :D
    Ta pomazánka vypadá tak... zeleně! :D Avokádo jsem ještě nikdy nejedla. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D aj ja som bola prekvapená, aké to bolo zelené. Radosť jesť :)
      A určite ho ochutnaj, je naozaj super a zaujímavé.

      Odstrániť
  4. aha a já si říkám, proč si psala, že teď u tebe cvičení padá:/ ale tak, já myslím, že už můžeš zase začít;) jídla vypadají velmi chutně a určitě bych si každé dala;) a jsem ráda, že avokádo zachutnalo;))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥