nedeľa, 22. septembra 2013

Vitajte, vítejte, welcome, willkommen

Teraz by som mala byť slušná a privítať vás tu. Ale keďže tieto začiatky aj tak nikto nečíta, tak radšej vynechám začiatočnícke klišé. Nejaké veci by som ale rada napísala. Možno sa niektorí z vás pýtajú, o čom bude tento blog? Hlavne o mojom boji za zdravím a peknou postavou, ktorý som prednedávnom začala. Nikdy som nebola nejako extra tučná, no nemala som postavu, s ktorou by som bola spokojná. Vždy tu bolo niečo, čo trčí, čo je proste nazvyš. Často krát som sa nejako snažila "chudnúť", no zle, krátkodobo a neúspešne. Veľakrát som dávala prednosť nejedeniu, ako chutnému a zdavému pokrmu, nakoniec samozrejme zvíťazil hlad a chuť pred túžbou mať peknú postavu. Teraz som si povedala dosť! Už to nie je len postavou, rapídne sa mi zhoršila pleť, čo bola pred tým pre mňa nezvyčajná vec. Tak som si povedala, že to takto ďalej nemôže ísť, a musím zmeniť svoj životný štýl. Poslednú dobu som získavala množstvo nových informácii o zdravom životnom štýle, čo je prospešné, a čo nie, tak som sa rozhodla moje odhodlanie zdokumentovať. Predsa len, takto si už menej dovolím hrešiť, keď viem, že to potom musím napísať na blog. :D 

Inak som študentkou strednej školy, ktorú dúfam tento rok úspešne zavŕšim maturitou. Veľmi rada varím a pečiem, čím ďalej, tým viac ma to baví. Jediný problém je, že sa nerada riadim podľa receptov - niekedy moje jedlá dopadnú katastroficky, inokedy je to špecialita roka (no potom ju nemôžem zopakovať, lebo si nepamätám postup :D ) . Dúfam, že sa vám bude na mojom blogu páčiť. Môj jedálniček nie je ideálny, som len študentkou, ktorá sa stále učí. Tak dúfam, že mi chyby prepáčite a poradíte mi, aby som sa mohla ďalej zlepšovať.

A prečo porridge-lover ? Jednoducho preto, lebo milujem ovsené kaše (kto teda nie), a tento názov mi prišiel celkom výstižný. :)


2 komentáre:

  1. no vidíš to a já si ten úvod přečetla, protože seš hrozně sympatická;) takové to "řídit se recepty" taky nemám moc ráda a většinou je to buď super povedené nebo opačně a pak chci něco dát na blog a nemůžu si vzpomenout, jak jsem to přesně dělala:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéj, ďakujem ti krásne. A teší ma, že niekto číta moje kecy :D :D ♥

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥