nedeľa 29. septembra 2013

Cottage šalát so zeleninou, vajíčkom a kuskusom

Konečne je nedeľa. Posledné 4 dni som mala tak rušné, že som rada aj za to nedeľné poobedie (ktoré inak nemusím). Žijem teraz v neustálom predstužkovskom a dosťahovávacom zhone plnom matematiky (stále sa seba pýtam, prečo som z nej išla maturovať) a popritom sa snažím stíhať svoje bežné aktivity. A je to o to ťažšie, keď si rodičia uvedomili, že mám 18 a môžem si s nimi vypiť.. Ako keby sa snažili dohnať tých 18 rokov, kedy mi nemohli naliať alkohol. Radím vám, v stredu nikdy nevypite pol litra vína, vo štvrtok v škole zomriete. :D Ale aby som nebola odvecák, tak vám tu dnes prihodím nejaký ten receptík, vznikol (ako vždy) metódou "čo kuchyňa dala" a chutil mi dokonca viac ako väčšina mojich výtvorov (čo je fakt čo povedať). 
Inak nohu mám už v poriadku a dnes konečne začnem cvičiť, na rozohriatie som si vyhliadla nejaké cvičenia z XHIT Daily, takže sa naozaj veľmi teším. :) 



Potrebujete: cottage cheese
                   jedno vajíčko uvarené na tvrdo
                   paradajky, uhorky, poprípade trošku popučeného cesnaku
                   kuskus

Suroviny pekne zmiešame a pridáme ku ním kuskus. Vyzerá to veľmi jednoducho ale bol to jeden z najlepších obedov tento týždeň. :) Odporúčam všetkými desiatimi. ♥

4 komentáre:

  1. Tak toto isto skusim :) vyzerá to veľmi dobre! Kuskus je moja uplne najoblubenejšia príloha, takže recept sa mi može len a len páčiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéj to sa teším, že to skúsiš :) Chutí to ešte lepšie ako to vyzerá :) ♥

      Odstrániť
  2. cottage mám moc ráda, dá se nacpat skoro všude a tahle varianta je moc zajímavá;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite to skús, hlavne keď ho máš rada :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥