streda, 25. septembra 2013

Čo kuchyňa dala

Tamta-ta-da-ta-da-ta a je tu prvý food diary (neviem, ako to mám preložiť do slovenčiny, jedlový denník? :D ). Musím povedať, že mi dáva celkom zabrať fotenie jedla, lebo ráno sa ponáhľam a nestíham, na obed som hladná a chcem sa pustiť do fajného jedla a ešte to musím aj fotiť, teda čakať s jedením! :D Bez hanby priznávam, občas som veľmi pažravá. Ale niečo sa mi podarilo nafotiť, a teraz, keď vidím tie fotky, mám zase chuť si niečo dať (konkrétne ovsenú kašu s arašidovým maslom, ó aké prekvapivé). Pôvodne som chcela dať recept na kokosové palacinky na kokosovom oleji, ale boli tak strašne nefotogenické (nedokáže urobiť peknú palacinku, smutné), že som ich pre istotu ani neodfotila. Ale chutili fakt božsky. 

Inak som veľmi šťastná, že sa mi darí stravovať čo i len bez malého prehreška, čo mi doteraz nikdy nešlo. Dúfam, že mi to vydrží veľmi dlho. :) Chcem začať aj cvičiť, len doteraz som mala "malý" problém s nohou. Stúpila som na klinec a prepichla som si ju. No už je to lepšie, tak sa o chvíľu do toho pustiť. Čím mám začať? A prosím, neraďte mi 30 days shred, ten poznám už naspamäť. 

Aby tu nebolo toľko zbytočných slov, hor sa na fotky! 
 Moje dnešné raňajky, ktoré som si poriadne užila napriek tomu, že sa mi podarilo zaspať do školy. Ovocnú misu/dózu (nektarinky, broskyňa, figy, citrónová šťava, jablko) som si pripravila už večer predtým, aby som ráno mohla spať o 10 minút viac. A čaj je ten najlepší zelený s jazmínom. ♥



 Grécky šalát, najlepšia a najľahšia večera. :) Pridala som do neho aj trochu sezamu, vtedy je ešte lepší.

 Prudko jednoduchá ovsená kaša - ovsené vločky, med, slnečnicové semienka a arašidové maslo. ♥ (Myslím, že za posledný mesiac som ani nemala kašu bez arašidového masla. :D Závislák. )

Vy-ni-ka-jú-ce tuniakové rizoto. Ak by mal niekto záujem, môžem potom pridať aj recept. Chutilo nielen mne, ale aj celej rodine. :)

 Poctivo naberám vitamíny, aby som nebola chorá (aj keď sa mi to veľmi nedarí). Mrkva, jablko, odšťavený citrón, med a pomleté vlašské orechy.

 Veľmi rýchly obed. Kuskus so sezamom (takmer vždy dávam do kuskusu sezam), paradajky a balkánsky syr. 

 Moje najmilšie raňajky ♥

Recept inšpirovaný Monikou z fitnessgirl-lifestyle, jednou zmenou bola výmena cestovín za špagety. Vrelo odporúčam. :) 

2 komentáre:

  1. tak vidím, že se u tebe aspoň potrénuji ve slovenštině:) arašídové máslo do kaše je jasná volba, takže se ti vůbec nedivím;) a já když se dívám u někoho na fotky jídel, vždycky se mi nejvíc začnou dělat chutě na snídaně:) jinak nevím, jak si na tom s cvičením obecně (zda už si někdy více cvičila nebo si úplný začátečník), abych ti poradila, ale na youtube je velké množství kanálů, já bych pro začátek volila třeba XHIT Daily, jsou to kratší 10 minutová videa, někdy si to taky dám a doplním třeba švihadlem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja zase u teba v češtine. :) Inak s tými raňajkami to mám rovnako, tiež mám vždy najväčšiu chuť na nich. :D A v minulosti (tak pred pol rokom) som cvičila hlavne podľa Jillian (30 days shred, ripped in 30, a všetky tie jej ostatné videa), občas nejaké kardio, chodila som do fitka a behať. Ale Jillian som už nejako "precpatá" a chcem niečo iné. Určite skúsim XHIT, ďakujem za tip:)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥